lørdag den 22. september 2012

Tre mere

Det er desværre ikke blevet til så meget med bloggeriet, selvom intentionerne var helt i top, da jeg startede ud. Mange tak for de fine kommentarer, som jeg med skam slet ikke har fået svaret på.

Det er desværre heller ikke blevet til så meget med havearbejdet. Efteråret er for mit vedkommende skudt i gang med en masse aktiviteter, da jeg er startet til roning i den lokale roklub. Det gælder om at få roet nogle kilometre, idet sæsonen snart slutter, så jeg er gerne af sted et par gange om ugen.

I denne weekend står den på malekursus. Jeg har dog her sidst på eftermiddagen, fået ryddet lidt ud i drivhuset og fået vasket alle kapilærkasserne.


I den forgangne uge var min mand i London, og han fik heldigvis tid til at smutte forbi en boghandel og købe disse tre herligheder til mig.


2 kommentarer:

  1. Hej Merete.
    Dejligt med 3 nye havebøger.
    Man kan ikke altid nå at blogge lige meget, sådan vil det altid være i perioder. Man har jo også et liv ud over haven og bloggen at gå op i, og deltage i. I andre perioder har man mere tid og lyst til at gå amok på bloggen og i haven.

    SvarSlet
  2. Hej Malene
    Ja, hver ting til sin tid. Håber vinteren giver mere tid til bloggeriet. Ikke mindst også tid at suge til mig fra alle jer andre bloggere.

    SvarSlet