torsdag den 24. januar 2013

I made this

Som tidligere omtalt, så har jeg planer om få sat vinduer i vores store skur, og få det isoleret, og med Claus Dalbys bog "Vis mig dit drivhus" har drømmene ikke stået stille. Et er hvordan skuret/orangeriet skal se ud, noget andet er, hvad det skal indeholde.

I denne tid hvor det er for koldt at gå i gang med selve skuret, har jeg kastet mig over "tilbehøret". Da pengepungen ikke bugner, må man jo tænke alternativt, så frem med sav og gamle brædder. Jeg er selv godt tilfreds med resultatet.

 
Det er rart, når hænderne kan bruges til andet end tastaturet på arbejdet. Jeg faldt i øvrigt over disse videoer samt tekniske tegninger og materialelister på Silvans hjemmeside, så nu er der endnu mere at kaste sig over.
 
 


6 kommentarer:

  1. Hej Merete.Fin blog du har,og jeg har meldt mig som fast læser hos dig.Du har da hænderne skruet godt på.Det er da nogle flotte kasser du hat lavet.Det bliver da spændende med planerne om et lille orangeri.
    Ser frem til lidt billeder fra byggeriet.
    God aften til dig Jette (mit lille gods)

    SvarSlet
  2. Hej Merete
    Flotte kasser du har fået lavet, jeg er meget imponeret. Det er godt, du kan lave sådan nogle kasser, mens du venter på bedre vejr.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  3. Jeg forstår dig så godt Jette, den Dalby bog har også givet mine drømme næring. Godt du imens du venter på at frosten kommer af jorden kan kaste dig over tilbehøret. De er godt nok fine dine kasser.
    God arbejslyst

    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Det er vel nok godt gået. Selvom man har en skitse, er det da ikke helt nemt. Jeg er imponeret! Her er det manden der gør ud i træ. Da han af uddannelse er maskinsnedker, skal jeg ikke nyde noget af at konkurrere der!

    SvarSlet
  5. Rigtig flot. Når du kan dette, ja hvad kan det så ikke ende med. Lige pludselig er du jo igang med en større tilbygning o.l.

    SvarSlet
  6. Det ser jo helt professionelt ud
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet